Армані постійно успішний. У сфері моди він уже досить давно. Живе в Італії. Він - король Мілана. Маса афіш і рекламних плакатів по всьому місту свідчить про це. У нього свій палац Боргоуново, свої холи, свої елітні м'які меблі, свій стиль. Після 50-ти років за порадою друга він зайнявся спортом, хоча раніше він про це не замислювався.
Він - особистість популярності та слави. А ще його називають антиподом мінливої моди. У його колекціях проглядається витончений покрив, дорогі тканини бежевого, синього і чорного. Якщо порівнювати з іншими дизайнерами, Армані досить розумний чоловік. Він може скромно сидіти на дивані і, посміхаючись, видавати дуже мудрі фрази. Мабуть, тому він і популярний. Хіба можна так чітко орієнтуватися у своїй робочій галузі моди і не тільки. Так, можна, адже він сам підбирає тканини, кольори, обговорює рекламу, фотозйомки, він завжди на виробництві. Встає рано, лягає о дев'ятій. І з логікою в нього теж усе гаразд. Знаменитим кутюр'є він себе не називає. Себе він вважає людиною, яка вказує напрямки елегантності, стилю. А це досить відповідальна робота. Армані не приваблюють пошуки фантастичного крою. Він завжди радий, якщо з усього різноманіття, що він створює, клієнт може вибрати щось для себе. Відчути річ саме своєю. Це він вважає своїм головним завданням. Йому не подобається, коли люди нескінченну кількість разів змінюють свій образ, образ свого побуту тільки тому, що їх переконали в немодності речей, які вони носять, або дивана, на якому їм найзручніше.
Армані зізнається, як зазвичай працюють дизайнери. Досить вибрати тему або простежити серію картин художника. На тлі цього і створюється колекція. Жан-Поль Готьє, вивчивши творчість мексиканської художниці Фріди Кало, створив одну зі своїх колекцій. Сам Армані теж одного разу обрав для створення колекції тему Японії. Відмінності в колекціях Армані проглядаються, але вони ніколи не будуть разючими і кричущими.
Нині, каже майстер fashion, моду створюють глянцеві журнали. Їхні "тенденції" наслідують. Один журнал показав, інші підхопили. Все трохи надумано і розглядається тільки з комерційного погляду.
Якщо десять років тому в сукнях Армані плечі були високими і квадратними, а жінки здавалися суворими, щоб пробитися вище в суспільстві, то зараз жінки посіли своє місце в професійному світі, і образи жінок у колекціях Армані більш жіночні та м'які. Колекція осінь - зима 2011 - 2012 граціозна і сповнена струмливих тканин. Створити вишукане вбрання - це і легко, і не так просто. Навіть із повсякденного одягу Армані робить шик. Потрібні лише дорогі тканини, і атмосфера luxury- забезпечена.
І ось він у футболці з написом 1А розкриває головне - сказати моді "ні", якщо вона протистоїть уже існуючому. Образ, що склався всередині людини, сам вибирає одяг. Образ не хоче, щоб ним маніпулювала мода. Розкіш - це зручність, простота і комфорт. Найкращий комплімент для Армані, якщо річ із його колекції називають другою шкірою. Це найвище визнання майстерності.