Купити диван-ліжко чи ліжко-диван? Якого ж роду це словосполучення - чоловічого чи жіночого? Це, напевно, не настільки важливо. Адже головне для господарів дивана - функціональність і зовнішній вигляд придбаного ними товару. У світі моди ситуація аналогічна. Дизайнери, в жодному разі, не наважуються нас стримувати у виборі актуального образу. Зараз уже не модно виглядати дуже masculine або, навпаки, дуже feminine. Дуже голосно і ємко прозвучала фраза Стефано Габбана на одному з нещодавніх показів його чергової привабливої колекції від Dolce&Gabbana: "Це не андрогінність, це - нова жіночність!". Багато Будинків моди майже однакову увагу приділяють жіночим костюмам у чоловічому стилі, жіночним сукням, а також ледь помітним ніжним деталям, які є в чоловічих костюмах. Вибір настільки великий, що дизайнери вже не можуть диктувати якийсь один конкретний напрямок. У цьому є наша з Вами, друзі, перевага. Нові тенденції ілюструють це якнайкраще: "широкоплечі" жакети з блискучими зірками або паєтками, а носити їх пропонується з вузькими штанами в зірочки або мерехтливими легінсами. Плюс до комплекту додаються класичні туфлі - "оксфорди" на шнурках, з блискітками або з яскраво-малинової шкіри. Довгі прозорі сукні теж пропонують носити з черевиками і щільними шкарпетками. У підсумку безліч речей інтерпретуються в найнесподіваніших міксах. Сто відсотків masculinum або femininum модно, але не в цьому сезоні. Жінки без оглядки можуть одягнути чоловічий костюм з білосніжною сорочкою або костюм-двійку взагалі на голе тіло. Лагерфельд пояснює, що чоловічий одяг робить жінок ще привабливішими, до того ж практичність цих речей дуже приваблює.
Вибрати й купити диван - це щось більш тонке. Щоб він Вам подобався, мало просто вдягнути коротку, наприклад, сукню. За словами дизайнера Хакаана, жінка, яка почувається впевнено, може дозволити собі вибрати широкі штани замість короткої спідниці і вразити кого завгодно.