Купити диван в осінню пору - ціле мистецтво з втіленнями бажань, емоцій і умиротвореного настрою. Приємна заздрість сусідів від придбаного Вами так потрібного предмета інтер'єру говорить про правильний вибір. Диван - річ серйозна і вимагає до себе належної уваги. Підібрані колір і текстура оббивки здатні надати дивану форм оригінальної витонченості та дорожнечі. Це як хороший знаменитий актор у рекламному відеоролику, де за п'ять хвилин потрібно секунда в секунду відтворити ідею, красиво передати її суть і яскраво продемонструвати бажаний образ. З цим може розібратися лише справжній майстер своєї справи.
З поставленими завданнями успішно справляється відомий режисер Гай Річчі. Якось запросили його зробити рекламний ролик чоловічого одеколону від Діор. І не дарма, адже саме Гай Річчі може показати характер і енергію рекламованої продукції. Саме він змушує глядача надовго запам'ятати в пам'яті образи сюжету.
Ранок у Парижі, свіжий, багатообіцяючий і чистий як глибина аромату Dior Homme Sport, що складається з квітково-деревних нот. У головній ролі Джуд Лоу - актор, що випромінює енергію, знає собі ціну. Він чуттєвий і елегантний, він упевнений, що кожен його момент життя - це яскрава подія. Кардамон, пачулі, ірис, амбра, шавлія... І щось ще ледь вловиме. Запах майбутньої новизни, як почуття під час зустрічі з чарівною незнайомкою, з приємними відчуттями незвіданого світу.
А краще зрозуміти й усвідомити весь шик передчуттів завжди допоможе Ваш улюблений диван.