Світовий дух у елітної класики

У компанії з молодою душею дуже глибоке коріння. Торгова марка DL Decor зароджується 2004 року, як відгалуження від компанії Fratelli Dell'Occa, що має блискуче минуле з піввіковою історією. Зміна поколінь послугувала новим поштовхом для компанії, яка одразу ж утвердилася на міжнародному ринку на позиціях однієї з найвідоміших і визнаних компаній у галузі дорогих класичних меблів, пропонуючи вишукані їдальні, елегантні спальні, вишукані дивани, боазері та лінії представницьких і солідних офісних меблів. Нове управління вивчило й оцінило нові ринкові напрямки, визначаючи зміну курсу, націленого на інновацію та пошук нових матеріалів, добре усвідомлюючи важливість людських ресурсів і переваги самого виробу. Крім того, нова стратегія компанії розраховує на постійну присутність торгової марки на найважливіших міжнародних зустрічах, планування її участі в рекламних кампаніях у профільних друкованих виданнях, публікацію престижних каталогів із зображеннями колекцій у контексті ситуацій і постійне просування у бік клієнтів і продавців власних виробів найвищого рівня. Прямий контакт із клієнтами, уважне прислуховування до їхніх запитів і постійна допомога у розв'язанні проєктувальних проблем є для DL Decor невід'ємними перевагами. "Ми вважаємо фундаментальними виробництво і його величезні можливості з персоналізації навіть для дуже невеликої кількості виробів, - розповідає Pia Colzani, експортний менеджер компанії. Це допомагає краще підтримувати нашого клієнта в його виборі, допомагаючи йому на кожному етапі проєкту: в ухваленні рішень і реалізації". Характеристика, що отримала особливо високу оцінку компанії з Lentate sul Seveso, - це велика гнучкість, здатна перевести різноманітні потреби та запити клієнтів в ефективні рішення. Ця схильність до спеціалізації є результатом багатого досвіду згуртованої групи експертів з унікальними професійними здібностями в секторі, пов'язаними з виробництвом, що використовує новітні технології. Існує безліч ринків, де торгова марка відома і високо цінується. Серед них необхідно виділити Близький Схід, де DL Decor був присутній від самого початку. "Близький Схід, без сумніву, наш головний орієнтир, - продовжує Pia Colzani -. У нас багато спільного з арабами, з якими нас пов'язують взаємна повага і міцна та тривала співпраця. Проєкт, що приніс нам у 2009 році підвищення акцій компанії та почуття великого задоволення, став новий VIР термінал в аеропорту Кувейту. Дивани за підписом DL Decor розташовані у всіх приміщеннях цієї нової будівлі: мега-хол з більш ніж 60 диванами, численні приватні салони, офіси, спальні, дуже незвичайний стіл для ділових переговорів і безліч інших моделей". Також дуже важливий диван. Російський ринок і територія колишнього Радянського Союзу, для яких компанія повністю обставила найважливіші та найпрестижніші приватні та державні резиденції, також дуже важливі. "Росіяни демонструють велику компетентність і пильну увагу до того, що їм пропонують. Без зусиль розпізнають якість виробу і приваблені великою різноманітністю наших висококласних моделей". Але компанія не має жодного наміру зупинятися на вже відомих ринках і готується до дуже непростого року, насиченого міжнародними зустрічами. "Нашим найпотаємнішим бажанням є подальше розширення компанії з її представленням на нових для нас ринках - наприклад, африканському".
Повернутись до блогу