Тонкощі європейського офісу

Менталітет старого Світу передбачає індивідуальний підхід до роботи. У європейському офісі, як і в американському, використовується спосіб оформлення простору - Open Space, але робоча площа ділиться на зони легкими, не прозорими перегородками. Колеги не бачать один одного, концентруються на роботі, офіс - світлий і не перевантажений.
Європейські офіси можна розділити на види за переваг у виборі меблів.
У Скандинавському офісі, як правило, світлі меблі з натуральних порід дерева. Для м'яких меблів також використовується велика кількість деревини.
Текстура оббивок, в основному, тканинна.
Німці як справжні арійці - педантичні. Все у них під рукою. Робоче місце розташоване найбільш комфортно. Предмети меблів і деталі в ідеальному порядку. Диван зазвичай шкіряний компактних форм. Вся строгість німецького офісу розфарбовується зазвичай великою кількістю колірних відтінків в інтер'єрі.
Так, до речі, навіть, якщо Ви зайдете у нас в Україну в магазин домашніх аксесуарів німецького виробництва, відразу помітите і різнокольорові відра, і сонячних кольорів скатертини і безліч різних кумедних кольорових пристосувань.
Англія - ??це класична елегантність. Керівництво в окремих кабінетах, окремо і кабінети для ділових зустрічей. Обов'язкові: дорогі меблі з дерева, дорогі аксесуари, картини, килими, для гостей - комфортний диван. На першому місці у серйозних англійців - створити враження.
Тому спочатку вітаються традиційність і солідність, а вже потім функціональність.
Французькі офіси відрізняються легкістю, гламуром і творчим безладом. Вони сповнені світла, кольору, ажуру, дзеркал, канап і статуеток.
Неповторний французький шарм очевидний.
Звичайним явищем італійського офісу є в будь-який час удосконалення, перепланування, зміна оформлення робочих зон з метою підвищення їх комфортності, функціональності. Італійці вносять свої корективи - строгість змінюють на витонченість, жорсткість - на елегантність.
А хто ж не знає їх ставлення до мистецтва, до вишуканих меблів?
Головний підхід європейців в оформленні офісу - це уявити фірмовий стиль. Якщо це банк, то він повинен мати солідну стабільну репутацію і, ні в якому разі, не здатися новачком, одноденкою.
Юридичні фірми завжди запропонують зручне місце клієнту на дивані за чашкою кави в окремому кабінеті, де клієнт буде почувати себе зручніше, спокійніше, а фірма посилить свій образ позитивного і надійного партнера, якому можна довіряти.
Для компаній, що займаються виробництвом і продажем споживчих товарів, важливою є впізнаваність, тому образ офісу робиться іміджевим, підкреслюється незвичність інтер'єру, все природньо і в міру.